שינוי/ביטול הזמנה

דרכי ונהלי שינוי וביטול הזמנות שנעשו דרך אתר ארמון הירקון:
שינוי הזמנה:
שינוי בהזמנה לא ניתן לבצע ישירות באתר. לקוח אשר ביצע הזמנה וברצונו לשנותה, יעשה זאת דרך אי-מייל או טלפון ישירות באמצעים הבאים: אימייל לתמיכה info@armon-hotel.co.il :
טלפון לבירורים: 036055271
ביטול הזמנה:
לקוח אשר ביצע הזמנה דרך האתר, יקבל שם משתמש וסיסמא על גבי אישור ההזמנה שביצע.
ביטול ההזמנה יתאפשר מכל עמוד בית דרך הקטגוריה "תיק ההזמנות שלי" בחלקו התחתון של עמודי הבית.
הלקוח יידרש להזין במקום המתאים שם משתמש (כתובת דוא"ל) וסיסמא שקיבל יחד עם אישור ההזמנה.
לאחר הזנת שם משתמש וסיסמא יתאפשר ביצוע ביטול ההזמנה באמצעות כפתור "ביטול", וזאת במידה וההזמנה עומדת בתנאי הביטול של המחירון.
ביטול ההזמנה מותנה במדיניות ביטול שהוגדרה בתקנון.
במידה וההזמנה אינה עומדת בתנאי הביטול, וכפתור הביטול אינו מופיע ב"תיק ההזמנות שלי", יש לבטלה על ידי יצירת קשר עם המלון המוזמן או עם מוקד ההזמנות בטלפון 036055271 או באמצעות שליחת אימייל לכתובתinfo@armon-hotel.co.il.
דרכי ביטול:
ניתן לבצע ביטול הזמנה שנעשתה באתר באמצעות מסירת "הודעת ביטול";
"הודעת ביטול" – הודעה שהמזמין מסר בכל אחת מהדרכים שלהלן, ואשר כוללת את שם המזמין ומספר תעודת הזהות שלו, ואם הודעת הביטול נמסרה בעל פה, גם פרט מזהה נוסף עליו הוסכם בזמן עריכת ההזמנה.
ניתן למסור הודעת ביטול בכל אחת מהדרכים הבאות:
א. בטלפון 036055271 או בהודעה בעל פה במקום העסק, בכתובת: הירקון 268 תל אביב
ב. בדואר רשום לכתובת: מלון ארמון הירקון חיפה, .הירקון 268 תל אביב
ג. בדואר אלקטרוניinfo@armon-hotel.co.il: ד. באמצעות פקס: 03-6058485.
 

 
ה. באתר ארמון הירקון:     https://www.armon-hotel.co.il/myreservations/login  
 
 
לשאלות/ בקשות/ בירורים נוספים, אנא השאירו הודעה ב 'צור קשר' או התקשרו למוקד ההזמנות שלנו בטלפון 036055271 ונחזור אליכם בהקדם